Skip to main content
search

Tahač návěsů s nádrží LPG za kabinou

Tahače návěsů – cisteren, sklápěčů a nákladních návěsů, které nezapřahají klasické
návěsy mají za kabinou řidiče ideální prostor pro montáž velké nádrže LPG.

Velkou výhodou této varianty přestavby tahače na duální pohon NM+LPG, ale i NM+CNG
je využití prostoru pro montáž plynových nádrží bez nutnosti demontovat jednu z naftových
nádrží, které jsou na vozidle.

Provoz na motorovou naftu

100%

Nafta v duálním režimu

77%

LPG v duálním režimu

34%

Přestavba tahačů návěsů na duální pohon NM+LPG je smysluplná investice pro provozovatele, které zajímá dlouhodobě spolehlivá úspora nákladů na pohonných hmotách se zajímavou rychlostí návratnosti investice vložené do přestavby na duální pohon diesel+LPG .
Přestavba dieselového motoru na duální pohon diesel LPG je neinvazivní s možností kdykoli zařízení demontovat a použít v jiném vozidla s podobným principem funkce motoru. 

Přestavba trvá 3 dny a je realizována pouze certifikovanými pracovníky a je prováděna s maximální pečlivostí, s využitím dlouholetých zkušeností v oboru přestaveb vozidel na alternativní pohony. Samozřejmostí pouze u naší společnosti je také zápis pohonu do TP vozidla se všemi náležitostmi. Jsme držiteli rozhodnutí MDČR o typovém schválení hromadné přestavby vozidel na duální pohon diesel+LPG

Proč přemýšlet o přestavbě na duální pohon NM+LPG?

   Úspora nákladů za PHM
   Větší dojezd vozidla na jedno natankování
   Osvobození od silniční daně (u vozidel do 12t)
   Ekologičtější provoz – snížení  CO2(-4,6%), NOx(-8%), pevných částic(až -80%)
   Prodloužení životnosti filtru pevných částic DPF u vozidel Euro 5 a vyšších
   Možnost vjezdu do zelených zón ve městech

Online výpočet návratnosti přestavby

Chci více informací a cenovou nabídku

 Možné parametry tahače s Dieselgas LPG:

  • Spotřeba motorové nafty v základním režimu – 30-33 litrů/ 100km
  • Spotřeba motorové nafty v duálním režimu  20 – 25 litrů/ 100km
  • Spotřeba LPG v duálním režimu  okolo 7 – 10 litrů/ 100km
  • Průměrná úspora se pohybuje okolo  0,50 – 1,- Kč/km
  • Návratnost investice do této konkrétní přestavby je přibližně po ujetí 60 tis. km
  • Emisní kategorie Euro 5 a vyšší
  • Nádrž LPG válcová 80 – 210litrů válcová pro umístění napříč v prostoru za kabinou v případě varianty návěsu sklápěče nebo cisterny kde je místo za kabinou. 
  • Použitý systém FuelFusion Dual Fuel NM+LPG
    Údaje uvádíme pouze pro ilustraci, různé typy a provedení v různých provozních režimech se mohou výrazně lišit. 
Close Menu